הרבה מעבר לשירות מענה אנושי. אנחנו מעניקים לעסקים גיבוי אנושי מלא, אישי, מקצועי ומדויק – ברמה שלא האמנת שאפשרית.
המטרה שלנו פשוטה: להיות נגישים תמיד ובצורה מלאה, זמינים לכל עזרה – בעלת אופי אישי או מזכירותי. יש לנו מין רצון עז כזה לשרת לקוחות, שמתאפשר הודות לשילוב בין טכנולוגיה מתקדמת ומערך אנושי איכותי במיוחד. אנחנו חברה צעירה וטכנלוגית מאוד ואנחנו מחפשים את האנשים הנכונים שיצטרפו לגדול איתנו
מנהל/ת מוקד שירות
בתפקידו הזה עוסק/ת המנהל/ת ב: ניהול מוקד שירות לקוחות, מתן מענה טלפוני, ניהול מקצועי ואישי של נציגי מוקד וראשי צוותים, הובלת תהליכים, ניהול יחידת רווח והפסד, האזנות, הפקת דוחות, בניית תוכניות שבועיות, רבעוניות, שנתיות.